REGULAMIN RACQUET SQUASH CLUB
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z usług Racquet Squash Club S.C. U. Krzanik, J. Krzanik z siedzibą przy ul. Rzemieślniczej 20F w Krakowie, posługującego się numerem NIP 6792995609, numerem REGON 120840939, zwanego dalej Klubem. Dokonanie rezerwacji kortu do squasha lub miejsca na zajęciach grupowych, korzystanie ze strefy crossgym, korzystanie z gabinetu masażu i rehabilitacji Rehasport lub przebywanie na terenie Klubu oraz korzystanie z jego usług jest jednoznaczne z akceptacją poniższego Regulaminu i zobowiązaniem do stosowania się do jego postanowień.
ZASADY OGÓLNE KLUBU:
- Klub jest otwarty w godzinach od 7:00 do 24:00 w dni powszednie i od 8:00 do 22:00 w weekendy. Godziny otwarcia Klubu mogą ulec zmianie, o czym Klub odrębnie poinformuje swoich Klientów.
- Klienci mogą korzystać z usług Klubu wyłącznie w godzinach jego otwarcia. Klienci mają możliwość wstępu na teren obiektu na 15 minut przed jego otwarciem i zobowiązani są do jego opuszczenia najpóźniej do 15 minut po godzinie zamknięcia.
- Klub zastrzega sobie prawo do możliwości korzystania z jego usług wyłącznie po dokonaniu wcześniejszej rezerwacji oraz zamknięcia Klubu w przypadku braku rezerwacji na korty do squasha w ostatniej godzinie jego otwarcia.
- Klub zastrzega sobie prawo do zawieszenia usług w terminach wnikających z przyczyn technicznych lub innych istotnych okoliczności, o czym odrębnie poinformuje Klientów.
- Z oferty Klubu mogą korzystać wyłącznie osoby bez przeciwwskazań zdrowotnych.
- Klub nie ponosi odpowiedzialności za uszczerbek na zdrowiu osób korzystających z jego usług.
- Podstawą do skorzystania z usług Klubu jest posiadanie wykupionego karnetu na usługi, uiszczenie jednorazowej opłaty lub przedstawienie ważnej karty partnerskiej (Benefit MultiSport, FitProfit, Medicover Sport, PZU Sport). Opłaty za karnety nie podlegają zwrotowi.
- Posiadacze kart partnerskich zobowiązani są do okazania ważnej karty wraz z dowodem tożsamości LUB karty wirtualnej zweryfikowanej w aplikacji (dotyczy kart Benefit MultiSport, PZU Sport) LUB do przeprowadzenia wirtualnej weryfikacji wejścia (dot. Medicover Sport) PRZED skorzystaniem z usługi.
- Posiadanie karnetu, uiszczenie jednorazowej opłaty lub okazanie karty partnerskiej upoważnia do otrzymania kluczyka do szafki na czas przebywania w Klubie.
- Po skorzystaniu z usługi kluczyk do szafki należy zwrócić w recepcji Klubu. W przypadku zgubienia lub zniszczenia kluczyka należy uiścić opłatę 30 zł na rzecz klubu.
- Klient ma możliwość przechowywania swoich rzeczy w udostępnionej szafce tylko na czas pobytu w Klubie.
- Klub nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy będące własnością Klienta pozostawione w Klubie, w tym za ich zgubienie lub uszkodzenie.
- Dzieci do 12. roku życia mogą przebywać na terenie Klubu wyłącznie pod opieką rodziców lub pełnoletnich opiekunów.
- Osoby poniżej 18. roku życia mogą korzystać z oferty Klubu wyłącznie za pisemną zgodą rodzica lub prawnego opiekuna.
- Małoletni są zobowiązani do przestrzegania wszystkich postanowień niniejszego Regulaminu, a odpowiedzialność za ich złamania ponoszą rodzice lub pełnoletni opiekunowie.
- Na terenie Klubu obowiązuje bezwzględne stosowanie się do zaleceń pracowników Klubu.
- Na terenie Klubu zabrania się:
- wnoszenia i spożywania własnych napojów alkoholowych
- palenia wyrobów tytoniowych
- wnoszenia oraz zażywania sterydów, narkotyków oraz innych środków odurzających, a także wstępu do Klubu pod ich wpływem
- handlu towarami i usługami
- organizacji zajęć grupowych oraz akwizycji bez zgody właściciela lub osoby przez niego upoważnionej
- naklejania i pozostawiania reklam
- wnoszenia napojów w szklanych lub otwartych naczyniach
- wprowadzania zwierząt
- Klient zobowiązany jest do korzystania ze sprzętu i urządzeń będących własnością Klubu zgodnie z ich przeznaczeniem i wskazaniami instruktora lub innego pracownika Klubu oraz zgłaszania obsłudze obiektu wszelkich nieprawidłowości w ich działaniu, celem ich usunięcia.
- Klient ponosi pełną odpowiedzialność finansową za spowodowane swoim działaniem zniszczenie mienia Klubu, wynikające z nieprawidłowego jego użytkowania.
- W przypadku nieprzestrzegania zasad zawartych w Regulaminie, właściciel Klubu ma prawo do wykreślenia Klienta z listy użytkowników bez prawa do zwrotu pieniędzy za zakupione usługi.
- W sprawach niezdefiniowanych w postanowieniach niniejszego Regulaminu decyzje podejmuje Manager Klubu Racquet Squash Club.
- Klient posiada prawo do pisemnego odwołania się od decyzji do Właściciela Racquet Squash Club.
- Ze względu na politykę prywatności i ochronę danych osobowych wymagane jest od Klienta wyrażenie zgody na gromadzenie, przetwarzanie, przechowywanie i wykorzystywanie przez Racquet Squash Club S.C. U. Krzanik, J. Krzanik z siedzibą przy ul. Rzemieślniczej 20F w Krakowie, posługującego się numerem NIP 6792995609, numerem REGON 120840939 swoich danych osobowych zgodnie z polskim prawem, w szczególności z Ustawą o ochronie danych osobowych w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2014 r. poz.1662, dalej zwana ustawą) oraz rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. o ochronie danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Każdy klient ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich poprawiania, zmieniania lub usunięcia. Administratorem danych osobowych jest Racquet Squash Club S.C. U. Krzanik, J. Krzanik z siedzibą przy ul. Rzemieślniczej 20F w Krakowie, posługującego się numerem NIP 6792995609, numerem REGON 120840939. Dane te są zbierane i przetwarzane tylko i wyłącznie w celu umożliwienia Klientowi korzystania z usług Klubu. Podanie przez Klienta danych osobowych jest w pełni dobrowolne, ale niezbędne do wykonania usługi.
- Dane osobowe klienta (imię, nazwisko, nr telefonu, adres e-mail) mogą zostać przekazane Reservise Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, pod adresem ul. Lindleya 16/301, 02-013 Warszawa w celu koniecznym do realizacji usługi. Politykę przetwarzania danych określa regulamin i polityka prywatności, a zapoznanie się z nimi jest niezbędne do realizacji usługi. Ochrona danych odbywa się zgodnie z wymogami powszechnie obowiązujących przepisów prawa, a ich przechowywanie ma miejsce na zabezpieczonych serwerach.
- Klub zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie.
ZASADY KORZYSTANIA Z KORTÓW DO SQUASHA ORAZ ZAJĘĆ GRUPOWYCH:
- Korty do squasha wynajmowane są na pełne godziny zegarowe, co oznacza możliwość korzystania z nich przez 60 minut, liczone od pełnej godziny zegarowej.
- Dozwolone jest przedłużenie gry maksymalnie do 10 minut i wyłącznie w sytuacji, jeśli dany kort nie jest zarezerwowany na następną godzinę przez innego klienta. Przekroczenie określonego czasu traktowane jest jako wynajęcie kortu na kolejną godzinę z obowiązkiem opłacenia go zgodnie z obowiązującym cennikiem.
- Podstawą do korzystania z kortów jest posiadanie wykupionego karnetu lub uiszczenie jednorazowej opłaty. Opłaty za kort dokonać można on-line lub bezpośrednio w recepcji Klubu gotówką lub kartą płatniczą.
- Rozliczenia transakcji dokonywanych poprzez system rezerwacji on-line kartą kredytową lub e-przelewem prowadzone są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego DotPay.
- Ceny promocyjne za płatności dokonywane online nie łączą się z innymi promocjami ani zniżkami.
- Wysokość opłat za korzystanie z kortu do squasha podana jest w cenniku dostępnym w recepcji Klubu oraz na stronie internetowej www.racquet.pl. Podane ceny zawierają podatek VAT.
- Rezerwacji kortu lub miejsca na zajęciach grupowych można dokonać maksymalnie na 2 tygodnie do przodu online poprzez aplikację mobilną Reservise, za pośrednictwem strony internetowej www.racquet.pl/rezerwacje_internetowe.html, telefonicznie, mailowo lub bezpośrednio w recepcji Klubu.
- Klub zastrzega sobie prawo do sprzedaży zarezerwowanego przez Klienta kortu lub miejsca na zajęciach grupowych w przypadku, kiedy Klient nie pojawi się w Klubie w ciągu 15 minut od godziny rozpoczęcia rezerwacji i nie poinformuje recepcji Klubu o planowanym spóźnieniu.
- Klub zastrzega sobie prawo do odwołania dokonanej przez Klienta rezerwacji kortu do squasha lub zajęć grupowych w przypadku organizacji turnieju lub innego wydarzenia, jak również z przyczyn technicznych lub innych istotnych okoliczności, o czym Klient zostanie wcześniej poinformowany.
- Klub zastrzega sobie prawo do odwołania zaplanowanych zajęć grupowych w przypadku nie zebrania się grupy minimum 3 osób.
- Klub umożliwia Klientom odpłatne wypożyczenia sprzętu sportowego: rakiet, piłeczek i okularów.
- Przed rozpoczęciem gry zalecane jest wykonanie rozgrzewki.
- Ze względów bezpieczeństwa osoby do 18. roku życia mają obowiązek gry w okularach ochronnych. Osobom pełnoletnim również zaleca się ich stosowanie.
- Wstęp na kort dozwolony jest wyłącznie w zmiennym obuwiu nie pozostawiającym śladów na jego powierzchni – obuwie z tzw. podeszwą non-marking przeznaczone do sportów halowych. W przypadku niezastosowania przez Klienta zalecanego obuwia, obsługa Klubu ma prawo odmówić wstępu na kort, co jest jednoznaczne z uiszczeniem opłaty za dokonaną rezerwację.
- Zabrania się wnoszenia na kort butelek z napojami i pozostawiania na jego powierzchni zegarków, ręczników, telefonów komórkowych oraz wszelkich innych przedmiotów, mogących zanieczyścić lub zniszczyć parkiet, utrudniać grę lub powodować zagrożenie dla zdrowia graczy.
- W przypadku zniszczenia parkietu lub jego zabrudzenia poprzez wejście na kort w niewłaściwym obuwiu lub wnoszenie niedopuszczalnych przedmiotów, Klient ma obowiązek pokryć rzeczywiste koszty usunięcia zniszczenia lub zniszczeń. Podstawę wyceny stanowi faktura wystawiona przez firmę wykonującą naprawę kortu.
- Klub nie ponosi odpowiedzialności za kontuzje i urazy powstałe w wyniku gry, jak również nieprzestrzegania zasad bezpieczeństwa oraz niestosowanie się do postanowień Regulaminu.
- Wszelkie reklamacje dotyczące rezerwacji można składać mailowo na adres asia@racquet.pl i są one rozpatrywane w ciągu 14 dni roboczych od daty wpłynięcia.
ZASADY KORZYSTANIA Z KARNETÓW ORAZ DOKONYWANIA STAŁYCH REZERWACJI:
- Stała rezerwacja dokonywana jest bezterminowo, a Klient może anulować ją w każdym momencie jej obowiązywania.
- Stałej rezerwacji można dokonać wyłącznie po wykupieniu karnetu lub wpłaceniu kaucji zwrotnej (wysokość kaucji zależna jest od strefy cenowej, w której zarezerwowany jest kort i jest równa opłacie za jego wynajęcie na pełną godzinę zegarową).
- Kaucja zwracana jest Klientowi w momencie anulowania stałej rezerwacji.
- W przypadku posiadania więcej niż jednej stałej rezerwacji w tygodniu Klient jest zobowiązany do wpłaty kaucji za każdy zarezerwowany kort, jednak liczba wpłaconych kaucji nie może być większa niż dwie, nawet w przypadku posiadania większej liczby stałych rezerwacji.
- Karnety wystawiane są imiennie i nie mogą być wykorzystywane przez inne osoby. Ograniczone są 90-dniowym (o wartości do 850 zł) lub 120-dniowym (o wartości powyżej 850 zł) terminem ważności, a opłacony karnet nie podlega zwrotowi lub wymianie.
- Po upływie terminu ważności karnety są dostępne do wglądu w recepcji Klubu przez 90 dni.
ZASADY ANULOWANIA REZERWACJI KORTÓW DO SQUASHA ORAZ MIEJSC NA ZAJĘCIACH GRUPOWYCH:
- Anulacja rezerwacji kortu lub miejsca na zajęciach grupowych jest możliwa najpóźniej 24 godziny przed zarezerwowanym terminem gry, samodzielnie w systemie online lub poprzez recepcję Klubu. W terminie krótszym niż 24 godziny anulowanie odbywa się tylko w trybie warunkowym, w którym recepcja Klubu będzie starała się sprzedać anulowany kort lub miejsce na zajęciach grupowych. Od momentu wprowadzenia anulacji warunkowej termin ten będzie widoczny jako dostępny w grafiku online dla wszystkich Klientów.
- W przypadku dokonania rezerwacji kortu lub miejsca na zajęciach grupowych w terminie krótszym niż 24 godziny przed zarezerwowanym terminem, bezkosztowa anulacja rezerwacji jest możliwa maksymalnie do 4 godzin przed zarezerwowanym terminem gry, samodzielnie w systemie online lub poprzez recepcję Klubu. Jeśli rezerwacja kortu lub miejsca na zajęciach grupowych została dokonana terminie krótszym niż 4 godziny, anulowanie odbywa się tylko w trybie warunkowym, w którym recepcja Klubu będzie starała się sprzedać anulowany kort lub miejsce na zajęciach grupowych. Od momentu wprowadzenia anulacji warunkowej termin ten będzie widoczny jako dostępny w grafiku online dla wszystkich Klientów.
- Odwołanie rezerwacji opłaconej online w terminie lub sprzedanie nieterminowo odwołanego kortu przez Klub umożliwia przeniesienie dokonanej płatności na najbliższy dogodny dla Klienta termin.
- Nieterminowe odwołanie kortu lub miejsca na zajęciach grupowych lub niepojawienie się w Klubie w zarezerwowanym terminie, zobowiązuje Klienta do uiszczenia pełnej opłaty za kort lub miejsce na zajęciach grupowych zgodnie z obowiązującym cennikiem w terminie do 7 dni roboczych przelewem na konto bankowe Racquet Squash Club S.C. U. Krzanik, J. Krzanik lub w recepcji Klubu gotówką lub kartą płatniczą.
- Nie ma możliwości rozliczenia nieobecności na rezerwacjach lub nieterminowego odwołania rezerwacji kartami partnerskimi (Benefit MultiSport, FitProfit, Medicover Sport, PZU Sport).
- W przypadku stałej rezerwacji opłata za nieterminowo odwołany kort pobierana jest z karnetu lub kaucji. W celu utrzymania rezerwacji Klient zobowiązany jest do ponownej wpłaty kaucji przy kolejnej wizycie w Klubie.
- Klub zastrzega sobie prawo do anulowania stałej rezerwacji w przypadku następującego po sobie 3-krotnego nieterminowego jej odwołania lub 3-krotniego niestawienia się na stałej rezerwacji, o czym Klient zostanie poinformowany telefonicznie lub SMS-owo. W takim przypadku Klient zobowiązany jest do uiszczenia pełnej opłaty za swoje nieodwołane lub nieterminowo odwołane rezerwacje według obowiązującego cennika w terminie do 7 dni roboczych przelewem na konto bankowe Racquet Squash Club S.C. U. Krzanik, J. Krzanik lub w recepcji Klubu gotówką lub kartą płatniczą.
- W przypadku regularnego (co najmniej 3 razy w miesiącu, od co najmniej 2 miesięcy) anulowania terminowego przez Klienta stałej rezerwacji, rezerwacja może zostać usunięta, a Klient poinformowany o tym fakcie telefonicznie lub SMS-owo. Odstępstwem od tej zasady jest choroba, kontuzja lub dłuższy wyjazd Klienta, zgłoszone w recepcji Klubu przed dokonaniem anulacji na dłuższy okres.
ZASADY KORZYSTANIA Z GABINETU MASAŻU I REHABILITACJI REHASPORT ORAZ ANULACJI REZERWACJI:
- Gabinet masażu i rehabilitacji Rehasport, zwany dalej Gabinetem, jest integralną częścią kompleksu Racquet Squash Club S.C. U. Krzanik, J. Krzanik z siedzibą przy ul. Rzemieślniczej 20F w Krakowie, posługującego się numerem NIP 6792995609, numerem REGON 120840939.
- Dokonanie rezerwacji terminu wizyty w Gabinecie jest jednoznaczne ze złożeniem deklaracji, że Klient nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych lub innych do korzystania z masażu i rehabilitacji. Przeciwwskazaniami do korzystania z Gabinetu są m.in.:
- widoczne zmiany skórne i stany zapalne skóry
- otwarte i niezagojone rany
- stan po spożyciu alkoholu lub innych środków o działaniu odurzającym
- Pracownik Klubu lub rehabilitant ma prawo odmówić lub przerwać masaż Klientowi z oznakami chorób skórnych lub innych przeciwwskazań wymienionych w powyższym punkcie niniejszego Regulaminu, w przypadku wcześniejszego niepoinformowania o nich. W takim przypadku Klientowi nie przysługuje prawo do zwrotu całkowitych lub częściowych zwrotów kosztów zakupionej usługi.
- Klient ma obowiązek skonsultować z lekarzem wszelkie wątpliwości związane z możliwością korzystania przez niego z usług masażu lub rehabilitacji.
- Klient ma obowiązek niezwłocznie poinformować rehabilitanta o wszelkich zmianach samopoczucia, pojawiających się w trakcie wykonywania masażu.
- Anulacja rezerwacji wizyty jest możliwa najpóźniej 24 godziny przed zarezerwowanym terminem, samodzielnie w systemie online poprzez recepcję Klubu. W terminie krótszym niż 24 godziny anulowanie odbywa się tylko w trybie warunkowym, w którym recepcja Klubu będzie starała się sprzedać anulowany termin wizyty. Od momentu wprowadzenia anulacji warunkowej termin ten będzie widoczny jako dostępny w grafiku online dla wszystkich Klientów.
- W przypadku dokonania rezerwacji wizyty w terminie krótszymi niż 24 godziny przed zarezerwowanym terminem, bezkosztowa anulacja rezerwacji jest możliwa maksymalnie do 4 godzin przed zarezerwowanym terminem, samodzielnie w systemie online lub poprzez recepcję Klubu. Jeśli rezerwacja terminu wizyty została dokonana terminie krótszym niż 4 godziny, anulowanie odbywa się tylko w trybie warunkowym, w którym recepcja Klubu będzie starała się sprzedać anulowany termin wizyty. Od momentu wprowadzenia anulacji warunkowej termin ten będzie widoczny jako dostępny w grafiku online dla wszystkich Klientów.
- Nieterminowe odwołanie wizyty lub niepojawienie się w zarezerwowanym terminie zobowiązuje Klienta do uiszczenia pełnej opłaty zgodnie z obowiązującym cennikiem. W przypadku stałej rezerwacji lub posiadania karnetu, opłata za nieterminowo odwołaną wizytę pobierana jest z karnetu lub kaucji. W celu utrzymania rezerwacji Klient zobowiązany jest do ponownej wpłaty kaucji przy kolejnej wizycie w Klubie.
- Klub zastrzega sobie prawo do anulowania stałej rezerwacji w przypadku następującego po sobie 3-krotnego nieterminowego jej odwołania lub 3-krotniego niestawienia się na stałej rezerwacji, o czym Klient zostanie poinformowany telefonicznie o tym fakcie telefonicznie lub SMS-owo. W takim przypadku Klient zobowiązany jest do uiszczenia pełnej opłaty za swoje nieodwołane lub nieterminowo odwołane rezerwacje według obowiązującego cennika w terminie do 7 dni roboczych przelewem na konto bankowe Racquet Squash Club S.C. U. Krzanik, J. Krzanik lub w recepcji Klubu gotówką lub kartą płatniczą.
- W przypadku regularnego (co najmniej 3 razy w miesiącu, od co najmniej 2 miesięcy) anulowania terminowego przez Klienta stałej rezerwacji, rezerwacja może zostać usunięta, a Klient poinformowany o tym fakcie telefonicznie lub SMS-owo. Odstępstwem od tej zasady jest choroba, kontuzja lub dłuższy wyjazd Klienta, zgłoszone w recepcji Klubu przed dokonaniem anulacji na dłuższy okres.
ZASADY KORZYSTANIA ZE STREFY CROSSGYM:
- Podstawą do korzystania ze Strefy Crossgym, zwanej dalej Strefą, jest uiszczenie jednorazowej opłaty za wstęp ALBO posiadanie jednego z oferowanych przez klub karnetów typu open lub half-open, upoważniającego do wstępu na Strefę do godziny 16:00 od poniedziałku do niedzieli (ważne 30 dni kalendarzowych od daty zakupu) zgodnie z obowiązującym cennikiem dostępnym w recepcji Klubu oraz na stronie internetowej www.racquet.pl.
- Klub honoruje karty Benefit MultiSport, FitProfit, Medicover Sport oraz PZU Sport jako jednorazowe wejście na Strefę.
- Opłaty za wejście na Strefę można dokonać bezpośrednio w recepcji Klubu gotówką lub kartą płatniczą.
- Uiszczenie opłaty upoważnia Klienta do korzystania ze Strefy bez ograniczeń czasowych w godzinach otwarcia Klubu w ramach posiadanego rodzaju karnetu lub wejściówki.
- Na Strefie jednocześnie może przebywać maksymalnie 14 osób.
- Do prowadzenia treningów na Strefie uprawnieni są wyłącznie instruktorzy współpracujących z Klubem.
- Wstęp na Strefę dozwolony jest wyłącznie w odpowiednim kompletnym stroju sportowym oraz czystym zmienionym obuwiu sportowym. W przypadku niezastosowania zalecanego obuwia pracownik Klubu ma prawo odmówić wstępu na Strefę, bez możliwości zwrotu całości lub części pieniędzy za usługę.
- W przypadku zniszczenia lub zabrudzenia powierzchni Strefy poprzez korzystanie z niewłaściwego obuwia lub wnoszenie niedopuszczalnych przedmiotów, Klient ma obowiązek pokryć rzeczywiste koszty zniszczenia lub zniszczeń. Podstawę wyceny stanowi faktura wystawiona przez firmę wykonującą naprawę.
- Obowiązkowo należy używać ręcznika podczas wykonywania ćwiczeń, zwłaszcza korzystając z mat i urządzeń. Po zakończeniu ćwiczeń należy zdezynfekować użyty sprzęt sportowy lub urządzenie i odłożyć go na miejsce.
- Zabrania się korzystania z magnezji na terenie Strefy.
- Klient korzystający ze Strefy oświadcza, że nie mają przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania ćwiczeń fizycznych i wykonują je na własną odpowiedzialność.
- Klient ma obowiązek skonsultować z lekarzem wszelkie wątpliwości związane z możliwością korzystania ze Strefy oraz zakresem wykonywanych ćwiczeń.
- Klient ma obowiązek niezwłocznie przerwać ćwiczenia w chwili w przypadku pogorszenia się jego samopoczucia oraz poinformować o tym fakcie pracownika Klubu.
- Klient ma obowiązek wykonywać ćwiczenia z sposób bezpieczny, tj. z zapewnieniem dbałości o bezpieczeństwo ludzi, poszanowanie sprzętu i sali, korzystając z obciążeń, nad którymi Klient jest w stanie zapanować. Ćwiczenia z większym obciążeniem należy wykonywać przy asekuracji drugiej osoby.
- Klub nie ponosi odpowiedzialności za kontuzje i urazy powstałe podczas korzystania ze Strefy, jak również będące rezultatem nieprzestrzegania zasad bezpieczeństwa oraz niestosowanie się do postanowień Regulaminu.
