Tytuł magistra fizjoterapii uzyskała na krakowskiej Akademii Wychowania Fizycznego. Zdrowie i sport od zawsze były jej pasją, fizjoterapia stanowi połączenie obu tych aspektów.
Doświadczenie zdobyła w czasie licznych praktyk w przychodniach, szpitalach i sanatoriach. Obecnie pracuje w prywatnej przychodni. Stale poszerza swoją wiedzę uczestnicząc w licznych kursach, warsztatach i konferencjach.
W obszarze jej zainteresowań są głównie rehabilitacja sportowa, ortopedyczna i neurologiczna.
Ukończone kursy:
- Funkcjonalna Terapia Manualna połączona z ruchem metoda Briana Mulligana (A, B i C).
- PNF- podstawowy.
- Kinesiotaping podstawowy z rozszerzonym.
- Taping sportowy – taping w urazach sportowych i ogólnych.
- Spastyczność – praktyczny schemat postępowania terapeutycznego u pacjenta neurologicznego
- Terapia manualnej Koncepcji Maitland i terapia tkanek miękkich.
Wolny czas wypełniają jej wycieczki rowerowe, bieganie i pływanie.
Godziny przyjęć Ani:
poniedziałek 18:30 – 21:00
Absolwentka Fizjoterapii na Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie oraz trenerka personalna REPs Polska.
Od najmłodszych lat jestem związana ze sportem, a od 3 roku studiów pracuję w miejscu, gdzie spotykam osoby po różnych kontuzjach i urazach. Dzięki temu doświadczeniu wiem, jak ważne jest by nigdy nie bagatelizować pierwszych sygnałów bólowych. Stale poszerzam i odświeżam swoją wiedzę na specjalistycznych kursach.
W mojej pracy największą satysfakcję przynosi mi pozytywny feedback oraz zadowolenie pacjenta. Nasze ciało jest stworzone do ruchu, ale jeśli czujesz, że w Twoim jest obecnie za dużo napięć lub jesteś sportowcem i potrzebujesz regeneracji, zapraszam Cię do mnie na masaż.
Na masaż do Oli możesz umówić się w dogodnym dla Ciebie terminie. By ustalić datę wizyty wyślij wiadomość na aleksandra.kibicka@gmail.com.
ZASADY ANULOWANIA REZERWACJI W GABINECIE MASAŻU I REHABILITACJI REHABSPORT:
- Anulacja rezerwacji wizyty jest możliwa najpóźniej 24 godziny przed zarezerwowanym terminem wizyty, samodzielnie w systemie online lub poprzez recepcję Klubu. W terminie krótszym niż 24h anulowanie odbywa się tylko w trybie warunkowym w którym recepcja klubu będzie starała się sprzedać anulowany termin. Od momentu wprowadzenia anulacji warunkowej termin ten będzie również widoczny w grafiku on-line dla wszystkich Klientów jako dostępny.
- W przypadku rezerwacji wizyty w terminie krótszym niż 24 godziny przed rezerwowanym terminem bezkosztowa anulacja rezerwacji możliwa jest maksymalnie do 4 godzin przed zarezerwowanym terminem wizyty samodzielnie w systemie online lub poprzez recepcję Klubu. W terminie krótszym niż 4h anulowanie odbywa się w trybie warunkowym, w którym recepcja klubu będzie starała się sprzedać anulowany warunkowo termin. Od momentu wprowadzenia anulacji warunkowej termin ten będzie również widoczny w grafiku on-line dla wszystkich Klientów jako dostępny.
- W przypadku rezerwacji wizyty w terminie krótszym niż 4 godziny przed rezerwowanym terminem bezkosztowa anulacja rezerwacji jest możliwa tylko w trybie warunkowym, w którym recepcja klubu będzie starała się sprzedać anulowany warunkowo termin.
- Nieterminowe odwołanie wizyty lub nie pojawienie się w zarezerwowanym terminie zobowiązuje Klienta do uiszczenia pełnej opłaty zgodnie z obowiązującym cennikiem. W przypadku stałej rezerwacji lub posiadania karnetu opłata za nieterminowo odwołaną wizytę pobierana jest z karnetu lub z kaucji (klient w takim wypadku przy następnej wizycie zobowiązany jest do wpłaty kaucji w celu utrzymania stałej rezerwacji).
- W przypadku 3-krotnego nieodwołania stałej rezerwacji (oraz niepojawienia się na wizycie w ramach swojej stałej rezerwacji) lub 3-krotnego nieterminowego odwołania rezerwacji wizyty przez Klienta (pod rząd) rezerwacja może zostać anulowana a Klient poinformowany o tym fakcie telefonicznie lub sms-owo.
- W przypadku anulowania rezerwacji przez Klub z podanego w powyższym podpunkcie powodu Klient zobowiązuje się do uiszczenia pełnej opłaty za swoje nieodwołane lub nieterminowo odwołane rezerwacje według obowiązującego cennika.
- W przypadku regularnego (co najmniej 3 razy w miesiącu, od co najmniej 2 miesięcy) anulowania (terminowego) przez Klienta rezerwacji stałej wizyty, rezerwacja może zostać usunięta, a Klient poinformowany o tym fakcie telefonicznie lub w inny sposób. Odstępstwem od tej zasady jest choroba lub dłuższy wyjazd Klienta, zgłoszone w recepcji Klubu przed dokonaniem anulacji na dłuższy okres czasu.